С Ц Е Н А Р І Й
Мета. Виховувати у дітей повагу до школи; розвивати інтерес до навчання у
старшій школі, пам’ять, мислення, артистизм, виразність мовлення; підбити
підсумки роботи класної родини за чотири роки навчання та підготувати учнів
до переходу у 5 клас; висловити подяку дирекції школи, працівникам школи,
батькам та дітям.
Детальніше...
старшій школі, пам’ять, мислення, артистизм, виразність мовлення; підбити
підсумки роботи класної родини за чотири роки навчання та підготувати учнів
до переходу у 5 клас; висловити подяку дирекції школи, працівникам школи,
батькам та дітям.
Детальніше...
СЦЕНАРІЙ
СВЯТА 8 БЕРЕЗНЯ
"... І БЕРЕЗЕНЬ ДАРУЄ ДИВО"
Музика і відео на
початок №1
Сценка«Прикмети»
Давно не бачились!
Слухай, а ти на прикметах знаєшся?
2-й. Та трохи!
1-й.Тоді скажи, що означає, коли
праве око свербить?
2-й. Кажуть, плакатимеш.
1-й. А коли ліве?
2-й. Будеш радіти!
1-й. А коли права рука свербить?
2-й Це до гостей!
1-й. А ліва?
2-й. Гроші одержиш чи подарунок!
1-й. А коли права нога?
2-й. Слухай, а ти не пробував помитися?
1-й. Добре, я спробую. А
що це означає, що стільки людей в залі зібралося?
2-й. Це означає, що свято сьогодні!
1-й. То чого ми теревені
розводимо?
Ведуча.Зустрічайте ! (Під музику виходять діти) №2
Вчителька. Діти! Сьогодні
в нас велике свято! Це
свято ваших мам, бабусь. Вони
сьогодні прийшли до нас у гості!
Дорогі мами і бабусі! Дорогі наші гості! Ми дуже раді бачити вас. Вітаємо вас зі святом весни– 8 Березня! Бажаємо
вам міцного здоров’я, великого
людського щастя, злагоди й спокою, успіхів вам у всьому!
Ведуча. А зараз запрошуємо на Вернісаж!
Звучить мелодія
«Вернісаж» №3
Ведуча вернісажу Шановні
відвідувачі святкового вернісажу. Запрошуємо вас на художню виставку, присвячену
жіночій красі.
На цих портретах ви бачите красивих українських жінок. На цими картинами працювали талановиті Червонотоківські художники – учні 2класу.
1. Кажуть, що в
Парижі найкращі жінки,
Але це
скоріше, мабуть, навпаки.
Найкрасивіші
жінки – наші мами,
Всі критики
в світі погодяться з нами.
2. Наші мами, мов справжні
принцеси,
І принци потрібні їм в Мерседесах,
Пора їх в картинах, скульптурах створити,
В музеях з Венерою вряд помістити.
3. На вернісажі вас радо вітаємо,
Від щирого серця всім побажаємо,
Щоб сонце світило вам мирно і ясно,
І мами наші завжди щоб були прекрасні.
Учитель. Мами, подивіться
на свої портрети. Які ви
вродливі–жоден діамант не зрівняється з вами. Портрети не підписані. Впізнайте
себе , будь
ласка.
Будемо вважати вдалими майстерно виконані ті роботи, на яких мами впізнали себе.(Мами
намагаються знайти свій портрет).Звучить мелодія №4
Ведучий. А наразі програма «Привітання мамам».
Ведуча. Сьогодні
всі найкращі слова–нашим мамам. Кожен своїй неньці хоче подякувати за турботу, побажати
всього найкращого і вручити подарунок, зроблений своїми руками. Слово
вам, діти!
(Діти читають привітання, вручають
подарунки)
1-дитина:
Хай щастя зоряне до тебе лине
І безліч літ зозуля накує,
Хай доля розквітає, мов калина,
Та мудрим буде серденько твоє!
2-дитина:
У жіночий день святковий успіхів бажаю.
Будь завжди, матусю рідна, весела,щаслива.
Тиж у мене найкраща–добра і вродлива!
3-дитина:
Не стрічай ніколи зради й горя.
Розквітай, мов квітка навесні.
Хай з тобою будуть поряд
Щастя, радість і дзвінкі пісні.
4- дитина:
Хай сонце гріє вам тепліше
І світять зорі золоті.
Хай 8 Березня частіше
Буває в вашому житті!
Пісня. ВИКОНУЮТЬ ВСІ
.№5
Ведуча. А зараз
у нас «Аукціон»
Питання для мам. Конкурс « Ерудит»
1. Делікатес з кабачків. (Ікра.)
2. Блюдо, приготоване з участю корови і курки. (Омлет.)
3. Максі - тістечко. (Торт.)
4. Абрикос, оголосив сухе голодування. (Курага.)
5. Бублик - недомірок. (Сушка.)
8. Картопля некруто. (Пюре.)
9. Пташка, що потрапила в суп за свої думи. (Індик.)
10. Околпаченный трудівник громадського харчування. (Кухар.)
11. Фрукт, який обожнюють боксери. (Груша.)
12. Фруктовий кефір не по-нашому. (Йогурт.)
13. Псевдонім восьминога. (Кальмар.)
14. Хутряний виріб, під яким іноді виявляється оселедець. (Шуба.)
15. Неавторитетный вчитель для курки. (Яйце.)
16.Форменная одяг для картоплі. (Мундир.)
Ліза №6
1. Делікатес з кабачків. (Ікра.)
2. Блюдо, приготоване з участю корови і курки. (Омлет.)
3. Максі - тістечко. (Торт.)
4. Абрикос, оголосив сухе голодування. (Курага.)
5. Бублик - недомірок. (Сушка.)
8. Картопля некруто. (Пюре.)
9. Пташка, що потрапила в суп за свої думи. (Індик.)
10. Околпаченный трудівник громадського харчування. (Кухар.)
11. Фрукт, який обожнюють боксери. (Груша.)
12. Фруктовий кефір не по-нашому. (Йогурт.)
13. Псевдонім восьминога. (Кальмар.)
14. Хутряний виріб, під яким іноді виявляється оселедець. (Шуба.)
15. Неавторитетный вчитель для курки. (Яйце.)
16.Форменная одяг для картоплі. (Мундир.)
Ліза №6
Ведучий.Увага! Напрямому
зв’язку зі студією наш кореспондент ім’я________________.
Ліза .Добрийдень! Як святкують 8 Березня
в Червонотоківській школі?
Кореспондент. Доброго дня ім’я________,. Я знаходжуся в Червонотоківській
школі . Цього
дня всі мами
учнів 2-класу
прийшли до школи.
Ліза .ім’я_________, а чи правда, що до
класу завітали не тільки мами, а й бабусі, залишивши всі свої справи?
Кореспондент. Дякую
за запитання, ім’я_________. Так, дійсно, я бачу
тут багатьох бабусь.(Підходить до гостей).
- Доброго
дня! Назвіться,будь
ласка!
- Я щиро
вітаю вас зі святом. Зараз у вас є можливість привітати всіх жінок, які переглядають
наш репортаж.
Мама
вітає всіх присутніх.
Кореспондент. Дякую
вам! Хай ваші
слова здійсняться.
Ліза .ім’я________ , а який
настрій у дітей?
Кореспондент. Діти молодці. Вони
показують мамам святковий концерт. Всі веселі і задоволені.
Дякую тобі , ім’я_________, за репортаж.
А наразі програма «Сміхопанорама»
Не знала
Пита бабуся у онуки:
— Чи ти помила добре руки?
— А якже, — Милочка в отвіт,-
Помила з милом, так, як слід!
— А де? — Бабуся знов питає,
Води ж у хаті в нас немає…
— Немає? — здивувалась Мила.
А я не знала і помила! Грицько Бойко
— Чи ти помила добре руки?
— А якже, — Милочка в отвіт,-
Помила з милом, так, як слід!
— А де? — Бабуся знов питає,
Води ж у хаті в нас немає…
— Немає? — здивувалась Мила.
А я не знала і помила! Грицько Бойко
Ніколи не пізно
— Чого ти так пізно прийшов на урок? —
Учитель питається грізно.
А учень до парти прискорює крок.
— Учитись ніколи не пізно! Грицько Бойко
Учитель питається грізно.
А учень до парти прискорює крок.
— Учитись ніколи не пізно! Грицько Бойко
Хто чим хвалиться
— Починаю я завжди першим перекличку!
— А я першим на труді вистругав поличку!
— А я першим весь урок руку піднімаю!
— А я… першим на дзвінок з класу вибігаю!!! Грицько Бойко
— А я першим на труді вистругав поличку!
— А я першим весь урок руку піднімаю!
— А я… першим на дзвінок з класу вибігаю!!! Грицько Бойко
Не встиг
Став Микола на порозі:
– Я ішов од бабці
і посередині рову
посковзнувсь на кладці…
Став Микола на порозі:
– Я ішов од бабці
і посередині рову
посковзнувсь на кладці…
– Як? У рів та в нових штанях? –
До Миколи мати.
– Мамцю, сталось все так швидко –
Я й не встиг їх зняти. Йосип Струцюк
До Миколи мати.
– Мамцю, сталось все так швидко –
Я й не встиг їх зняти. Йосип Струцюк
Запасливий
– Знову мокрі черевики?! –
Сварить Вову мати.
Ти, мабуть, в усіх калюжах
Встигнув побувати?
– Що ви, мамо, – каже Вова, –
Не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось
Чотири калюжі!І. Січовик
– Знову мокрі черевики?! –
Сварить Вову мати.
Ти, мабуть, в усіх калюжах
Встигнув побувати?
– Що ви, мамо, – каже Вова, –
Не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось
Чотири калюжі!І. Січовик
МАЮ ДІРКУ
— Скільки буде, любий Грицю,
Як від трьох відняти три?
— Буду мати одиницю! —
Зводить очі догори.
— Скільки буде, любий Грицю,
Як від трьох відняти три?
— Буду мати одиницю! —
Зводить очі догори.
— Не подумав ти, одначе,
Ось тобі іще задача:
Три цукерки до кишені
Ти поклав і загубив,
Як з крамниці йшов до нені.
Що лишилось? Полічив?
— Запитали б так спочатку.
Маю дірку. Треба латку. О. Ющенко
ЧОМУ ЗУПИНИВСЯ ГОДИННИК?
— Щось годинник,— каже тато,—
Раптом зупинився.
Треба в чистку віддавати,
Мабуть, запилився…
— Звідки взятись тому пилу? —
Мовила Галинка.—
Я ж годинник з милом мила:
Там нема й пилинки.
Г. Бойко
Ось тобі іще задача:
Три цукерки до кишені
Ти поклав і загубив,
Як з крамниці йшов до нені.
Що лишилось? Полічив?
— Запитали б так спочатку.
Маю дірку. Треба латку. О. Ющенко
ЧОМУ ЗУПИНИВСЯ ГОДИННИК?
— Щось годинник,— каже тато,—
Раптом зупинився.
Треба в чистку віддавати,
Мабуть, запилився…
— Звідки взятись тому пилу? —
Мовила Галинка.—
Я ж годинник з милом мила:
Там нема й пилинки.
Г. Бойко
2. –Мамо, сьогодні
тобі треба піти на маленькі батьківські збори.
- Що це
за маленькі збори?
- Та…на
них будеш тільки ти і наша вчителька.
3. –Богдане, а ти
з мамою відвідував зубного лікаря?
- Так.
- Ну то
й що, зуб не
болить уже?
- Не знаю,він у
лікаря лишився.!
Пісня.
Виконують хлопці.№7
Учитель. У нашій
святковій програмі несподівано увійшла передача «Привітання джентльменів»
Конкурс «
Джентльмен»
Для проведення ще одного конкурсу потрібно підготувати
штучні або живі квіти, хустки, фартухи. Кількість деталей визначається за
загальною кількістю учасників. Мелодія на конкурс №8
Діти розбиваються по парах: хлопчик і дівчинка.
Відзначається стартова лінія, на якій повинні стати беруть участь у змаганні
пари. На фініші розміщуються стільці за кількістю пар. На них повинен
знаходитися білий фартух, хустка і квітка. За сигналом всі хлопчики як можна
швидше біжать до стільців, беруть фартух, повертаються назад і одягають його на
дівчаток. Аналогічна робота повинна пророблятися з хусткою і квіткою. При цьому
взявши квітка, хлопчик необхідно не просто підбігти до дівчинки, а стати перед
нею на коліно і вручити свою ношу зі словами: «Вітаю з 8 Березня!».
Головним нюансом цього конкурсу вважається сам процес
його проведення: переможцем стає той, хто швидше справився з поставленим
завданням, а кому вдалося пройти всі етапи галантно і дбайливо. Простіше
кажучи, все залежить від кавалера.
конкурс «Передбачення»
(Для дівчаток)
Вчитель. А зараз для дівчаток проведемо конкурс «Жартівливі пророкування долі». Ви дізнаєтеся, що вас чекає в цьому році. Прошу витягнути по одному билетику.
Ґудзик - ви купіть собі щось гарне з одягу;
цукерка - чекає солодка-пресладкая життя;
копійка - будете дуже грошовим людиною;
лавровий лист - великі успіхи в роботі;
нитка - далека дорога в далекі краї;
усмішка - треба вдивитися в дзеркало і воно вам підкаже, що посмішка вам дуже йде;
метелик - в цьому році вам пощастить, Ви будете літати на крилах успіху в житті;
квітка - у цьому році Ви станете ще красивіше і миліше;
ягода - влітку Ви добре відпочинете в лісі, набравши повну кошик ягід;
географічна карта - цього літа Вас чекає подорож до родичів.
(Для дівчаток)
Вчитель. А зараз для дівчаток проведемо конкурс «Жартівливі пророкування долі». Ви дізнаєтеся, що вас чекає в цьому році. Прошу витягнути по одному билетику.
Ґудзик - ви купіть собі щось гарне з одягу;
цукерка - чекає солодка-пресладкая життя;
копійка - будете дуже грошовим людиною;
лавровий лист - великі успіхи в роботі;
нитка - далека дорога в далекі краї;
усмішка - треба вдивитися в дзеркало і воно вам підкаже, що посмішка вам дуже йде;
метелик - в цьому році вам пощастить, Ви будете літати на крилах успіху в житті;
квітка - у цьому році Ви станете ще красивіше і миліше;
ягода - влітку Ви добре відпочинете в лісі, набравши повну кошик ягід;
географічна карта - цього літа Вас чекає подорож до родичів.
Сценка«Двоє»
Хлопчик і дівчинка сидять на лавочці, чути
спів пташок.
Макаре! Ну Макарчику!
Чого тобі?
Скажи мені що-небудь тепле!
Батарея?
Тані, що-небудь ніжне!
Шуба?
Та не це, що-небудь гарне!
Норкова шуба?
Макарчику, та я тебе прошу сказати про щось чисте!
Рушник, чи що?
Та ні, про щось радісне!
А…, це ти, мабуть, хочеш, щоб я
тебе зі святом привітав?
Еге ж, хочу щоб привітали всіх дівчаток!
(Дзвонить по телефону) Алло, хлопці, давайте
привітаємо дівчаток зі святом !
(Хлопці заходять
під мелодію «Еду, еду в соседнее село на дискотеку») №9
Хлопчики
вітають дівчаток
1-йхлопчик.Любі, найкращі наші!
Софійко й Мілано!
2-йхлопчик. Зі святом вас вітаємо.
Будьте здорові, будьте щасливі,
3-й
Хлопчик. Будьте, як квіточки
– красиві,
Як соловейко – дзвінкими.
4- й
хлопчик. Як струмочок
– гомінкими
Будьте, як бджілки-трудівниці, мамам
вірні помічниці.
5-й хлопчик.І ростіть такі, такі
і високі і стрункі!
Всі. Прийміть
від нас ці поцілунки!(Повітряні поцілунки)
Ведуча. Запрошуємо всіх до фінального гала-концерту
програми « І
березень дарує диво»
Заключна пісня №10
вручення кульок для мам №11 ( початок з 46
секунди)
Ведуча: Вас, сьогодні, рідненькі,
ми вітаємо зі
святом.
Вам, бабусі
і неньки, хочемо
всім побажати:
1.
Хай щастя нещастя
у дім не пускає,
2.
Хай скаже йому,
що вас вдома
немає.
3.
Нехай вам ніжні пахощі троянд навіють щастя, ніжність і
кохання,
4.
Хай здійснює бажання зорепад
і втілює найкращі
сподівання!
Мета: познайомити учнів з історією
Дня соборності України; прищеплювати повагу до минулого Батьківщини; виховувати національну свідомість та почуття гідності бути громадянином України, любов до рідного краю, його історичного минулого і сучасності.
це моя земля, це твоя земля.
неповторна і єдина.
це моя земля, це твоя земля.
Україна! Україна!
Сценарій 8 Березня для 1 класу
Мама... Це саме прекрасне слово на землі, перше слово, як промовляє дитина.
Воно звучить на всіх мовах однаково ніжно.
У мами самі добрі і ласкаві руки, вони все вміють.
У мами саме вірне і чуйне серце - в ньому ніколи не згасає любов. І скільки б
не було тобі років - п’ять чи п’ятдесят - тобі завжди потрібна мама, її ласка, її
увага, її погляд. І чим більша твоя любов до матері, тим світліше і радісніше
життя.
Ось і сьогодні ми зібралися на свято - свято весни і кохання. Ми вітаємо вас,
дорогі матусі, бабусі, сестрички і всіх присутніх жінок з 8 Березня! Зичимо міцного здоров’я, щастя і родинного затишку.
Детальніше ...
дорогі матусі, бабусі, сестрички і всіх присутніх жінок з 8 Березня! Зичимо міцного здоров’я, щастя і родинного затишку.
Детальніше ...
«Пам'ять вічна»
Сценарій
випускного вечора
11 класу
Червонотоківської ЗОШ І-ІІІ
ступенів
„Ніч на вокзалі прощання”
Ведучі: Тетяна Володимирівна та Марія
Володимирівна
Т.В.: Червневий день відлунює святково,
І сміх, і квіти, й гомін голосний…
Зібрало нині свято нас чудове
Прощальний вечір, вечір випускний.
М.В.: Непрохана сльозина у зіницях,
В душі із смутком радість обнялись.
Випускники сьогодні, як годиться.
З дитинством попрощатися зійшлись!
Т.В.: Ось і настав цей
надзвичайний день. День святковий, радісний, веселий і сумний водночас. День
розставання зі школою, рідними, затишними стінами, гомінкими коридорами, щирими
друзями, добрими наставниками, люблячими батьками, рідною домівкою. Тільки
вчора останніми акордами шкільної симфонії відлунали екзамени. Залишились
позаду і казково незвіданий світ пізнання, і щире спілкування, і до болю
знайома мелодія останнього шкільного дзвоника. Все це – позаду. А попереду
самостійне життя. Радісно розправляти крила і боляче лишати такі рідні місця,
де пролетіло 17 трепетних, неповторних літ.
Детальніше ...
Детальніше ...
Свято Останнього дзвоника
Перед початком свята звучить пісня
Вед – 1. Весняний день – грайливий травень –
Дарує радощів розмай.
Школярик добре кожен знає,
Що це навчанню року край.
Вед – 2. Що це – протоптана стежинка
До школи нашої не раз,
Що це дорослості драбинка
Веде усіх нас з класу в клас.
Вед – 1. І можна б свято розпочати,
Та клас відсутній не дає.
Це клас найстарший - одинадцятий,
До нас під оплески стає.
Вед-1 На свято Останнього дзвоника
запрошуються випускники 2015 року Червонотоківської Загальноосвітньої школи у супроводі молодших школярів!
Зустрічаймо їх ! Турботливих, уважних ,добрих та демократичних:
Сценарій свята
8 Березня.
( мелодія вальсу)
Вед.1. Коли
народжується мрія
В святковім маєві
пісень,
Коли окрилена надія
Весняний осяває
день.
Вед.2. Ми вашим
іменем радієм,
Ми вашим успіхом
ростем,
Ми вашим серцем
пломенієм,
Ми в ваших задумах зорієм.
Детальніше...
Детальніше...
Детальніше...
Свято Букваря
Мета: допомогти учням першого класу
зрозуміти, що після Букваря їхнє навчання буде і надалі продовжуватися;
ознайомити з новими підручниками, за якими вони будуть вчитися; розвивати
пізнавальні інтереси, вдосконалювати навички читання; виховувати любов до
книжки, бажання вчитися.
Детальніше...
Перший урок на тему “Добре тому жити,
хто вміє дружити”
Мета: Формувати навички дружніх стосунків; довести
дітям необхідність дружби; пояснити, що мати друзів добре; визначити якості,
які діти поважають у друзях;
вчити бачити й цінувати справжню дружбу;розвивати уміння товаришувати;
виховувати уважне, шанобливе ставлення один до одного;
Обладнання: паперове дерево, листочки – стікери, папір, маркери, фломастери, сонячні окуляри, конверти з розрізаними прислів’ями,
свіча.
Хід уроку
Детальніше...
Немає коментарів:
Дописати коментар